Szkolenia

Na szkoleniach zajmujemy się ważnymi kompetencjami. Uczestnicy wychodzą z zajęć z rzetelną wiedzą i umiejętnościami. Jednakże zakładając, że nauka ważnych rzeczy może być przyjemna, staramy się prowadzić zajęcia tak, by były zajmujące od pierwszej do ostatniej minuty.   

Prowadzimy zarówno krótkoterminowe projekty szkoleniowe, jak i szerokie projekty rozwoju kompetencji całych działów w firmie, obliczone na wiele spotkań i długi czas. Taka długoterminowa współpraca nakłada na nas największą odpowiedzialność, ale jednocześnie daje największą satysfakcję, gdy zauważamy wymierne wyniki 

Na zajęciach najczęściej pracujemy z grupami. Ale grupy składają się z pojedynczych ludzi. Każdy z nich chce być zauważony, każdy chce z zajęć wynieść coś ważnego dla siebie. Dlatego pracujemy z grupami tak, by każdy uczestnik szkolenia czuł, że jest ono adresowane osobiście do niego.

Przykładowe szkolenia:

Sprzedaż:

  • Negocjacje

  • Zdobywanie nowych klientów

  • Zarządzanie rynkiem

  • Prezentacje handlowe

  • Telesprzedaż

  • Utrzymanie dobrych relacji z klientem w trudnych sytuacjach

 

Obsługa klienta:

  • Obsługa klienta dla pracowników "pierwszej linii" - w kontakcie bezpośrednim

  • Telefoniczna obsługa klienta

  • Profesjonalna obsługa reklamacji

  • Obsługa klienta w sekretariacie

 

Umiejętności kierownicze:

  • Planowanie strategiczne

  • Przywództwo w zarządzaniu

  • Zarządzanie konfliktem

  • Poszukiwanie, wybór i zatrudnianie pracowników

  • Kierowanie rozwojem podwładnych 

  • Przeprowadzanie oceny okresowej podwładnych 

  • Zarządzanie zmianą

  • Zarządzanie projektami

  • Negocjowanie wewnątrz firmy

 

Praca w zespole:

  • Budowanie zespołu zadaniowego - szkolenie dla powstających zespołów

  • Techniki prowadzenia zebrań zespołów zadaniowych

  • Trening kreatywności zespołowej

  • Rozwiązywanie konfliktów w zespole

  • Praca zespołowa dla członków zespołu menedżerskiego

 

Wewnętrzne systemy rozwoju kompetencji:

  • Trening dla trenerów wewnętrznych

  • Profesjonalny coaching

  • Projektowanie systemów transferu kompetencji 

  • Planowanie kariery zawodowej

 

Umiejętności osobiste:

  • Komunikacja interpersonalna

  • Asertywność

  • Zarządzanie czasem

  • Trening antystresowy

  • Prowadzenie konstruktywnego sporu

  • Skuteczne prezentacje

  • Podejmowanie optymalnych decyzji

  • Trening kreatywności

  • Zapobieganie mobbingowi i interwencja w mobbingu

 

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave