Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave
Szkolenia
Na szkoleniach zajmujemy się ważnymi kompetencjami. Uczestnicy wychodzą z zajęć z rzetelną wiedzą i umiejętnościami. Jednakże zakładając, że nauka ważnych rzeczy może być przyjemna, staramy się prowadzić zajęcia tak, by były zajmujące od pierwszej do ostatniej minuty.
Prowadzimy zarówno krótkoterminowe projekty szkoleniowe, jak i szerokie projekty rozwoju kompetencji całych działów w firmie, obliczone na wiele spotkań i długi czas. Taka długoterminowa współpraca nakłada na nas największą odpowiedzialność, ale jednocześnie daje największą satysfakcję, gdy zauważamy wymierne wyniki
Na zajęciach najczęściej pracujemy z grupami. Ale grupy składają się z pojedynczych ludzi. Każdy z nich chce być zauważony, każdy chce z zajęć wynieść coś ważnego dla siebie. Dlatego pracujemy z grupami tak, by każdy uczestnik szkolenia czuł, że jest ono adresowane osobiście do niego.
Przykładowe szkolenia:
Sprzedaż:
Negocjacje
Zdobywanie nowych klientów
Zarządzanie rynkiem
Prezentacje handlowe
Telesprzedaż
Utrzymanie dobrych relacji z klientem w trudnych sytuacjach
Obsługa klienta:
Obsługa klienta dla pracowników "pierwszej linii" - w kontakcie bezpośrednim
Telefoniczna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa reklamacji
Obsługa klienta w sekretariacie
Umiejętności kierownicze:
Planowanie strategiczne
Przywództwo w zarządzaniu
Zarządzanie konfliktem
Poszukiwanie, wybór i zatrudnianie pracowników
Kierowanie rozwojem podwładnych
Przeprowadzanie oceny okresowej podwładnych
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie projektami
Negocjowanie wewnątrz firmy
Praca w zespole:
Budowanie zespołu zadaniowego - szkolenie dla powstających zespołów
Techniki prowadzenia zebrań zespołów zadaniowych
Trening kreatywności zespołowej
Rozwiązywanie konfliktów w zespole
Praca zespołowa dla członków zespołu menedżerskiego
Wewnętrzne systemy rozwoju kompetencji:
Trening dla trenerów wewnętrznych
Profesjonalny coaching
Projektowanie systemów transferu kompetencji
Planowanie kariery zawodowej
Umiejętności osobiste:
Komunikacja interpersonalna
Asertywność
Zarządzanie czasem
Trening antystresowy
Prowadzenie konstruktywnego sporu
Skuteczne prezentacje
Podejmowanie optymalnych decyzji
Trening kreatywności
Zapobieganie mobbingowi i interwencja w mobbingu